Διεθνές Συνέδριο στην Αθήνα για την Πρώιμη Ανάπτυξη του Παιδιού


 

40 Χρόνια Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών


 

2η Διαδικτυακή Ημερίδα της Ελληνικής Εταιρείας Αναπτυξιακών Παιδιάτρων


 

Σίτιση με την μέθοδο SOS



SOS Approach to Feeding: πρόγραμμα που αφορά στην αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών τα οποία αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην σίτιση ή/και υπολείπονται στο σωματικό βάρος. Αναπτύχθηκε από την Δρ. Kay Toomey, Ph.D., Παιδιατρική Ψυχολόγο, σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες, όπως παιδιάτρους, διαιτολόγους, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές στο Star Center Foundation των Η.Π.Α. Η ονομασία της μεθόδου προέρχεται από τις λέξεις Sequential (Διαδοχική), Oral (Στοματική), Sensory (Αισθητηριακή).
Η μέθοδος SOS εστιάζει στην αύξηση του επιπέδου άνεσης ενός παιδιού με την τροφή, μέσω της διερεύνησης και της μάθησης των διαφορετικών ιδιοτήτων των τροφίμων που αφορούν στην υφή, στο σχήμα, στην γεύση και στο χρώμα, ακολουθώντας μία ιεραρχία βημάτων.
Λαμβάνονται υπόψιν τα κινητικά ορόσημα, οι στοματοκινητικές δεξιότητες, η αισθητηριακή ανάπτυξη, η μάθηση/συμπεριφορά , η διατροφή καθώς το περιβάλλον του κάθε παιδιού.
Οι συνεδρίες περιλαμβάνουν την αισθητηριακή προετοιμασία του παιδιού και την εμπλοκή του με μια συγκεκριμένη εξατομικευμένη ιεραρχία τροφών. Το πρόγραμμα μπορεί να εφαρμοστεί σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.

 

 
 
 
Ψυχολογική υποστήριξη»Ψυχολογική στήριξη
Ψυχολογική στήριξη
 
Η ψυχολογική υποστήριξη είναι μία πολύπλοκη διαδικασία, με την έννοια ότι μπορεί να έχει πολλές μορφές: είτε ψυχοθεραπευτική, είτε αξιολόγητική - με ποικίλα ψυχομετρικά εργαλεία και τεστ-, είτε συμβουλευτική.
Απευθύνεται σε όλο το φάσμα των ηλικιών και ο στόχος της είναι η ευημερία και η λειτουργικότητα του ατόμου. Η διαδικασία αυτή μπορεί να αναλυθεί σε τρια επίπεδα:
  • Σε προσωπικό επίπεδο: η συναισθηματική ισορροπία, δηλαδή η αναγνώριση του συναισθήματος, το βίωμα που το προκάλεσε, η διαχείριση όλων των συναισθημάτων, η ψυχοκινητική ευεξία και η αίσθηση πληρότητας
  • Σε κοινωνικό επίπεδο: η υγιής αλληλεπίδραση με τους άλλους, η εκμάθηση -  ένταξη σε ομάδες και η απόκτηση δεξιοτήτων στην επικοινωνία, με κανόνες, οριοθέτηση και δημιουργικό παιχνίδι
  • Σε νοητικό επίπεδο: η αξιολόγηση των ρυθμών μάθησης σε σχέση με την βιολογική ηλικία, η ελαχιστοποίηση των μαθησιακών δυσκολιών και η δημιουργία ενός μοναδικού, δομημένου τρόπου μελέτης, μέσα στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα
Παιδιά και ενήλικες μπορούν να ωφεληθούν σε πολλά επίπεδα από την παροχή ψυχολογικής στήριξης. Όχι μόνο γιατί αποκτούν ένα σταθερό βοηθό στα καθημερινά ζητήματα και τις κρίσεις που προκύπτουν, αλλά γιατί ακόμη, ανακαλύπτουν ενεργητικά έναν πιο λειτουργικό τρόπο ύπαρξης σε κάθε επίπεδο της ζωής τους, αποκρυσταλλώνουν την προσωπική τους ταυτότητα και χτίζουν την αυτοεκτίμησή τους.
 
 
 
 
Αρχική|Νέα Ανακοινώσεις|F.A.Qs|Σύνδεσμοι|Επικοινωνία
 
Αγίου Ιωάννου 7, 15342 Αγία Παρασκευή Τηλ: 2106019798, 6944366223
© copyright 2024, All right reserved,  Web Experts: Κατασκευή Ιστοσελίδων